سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه دارالقرآن حضرت زهرای حاجی آباد زرین استان یزد با وجود اینکه مرکزی روستایی است موفق شده است 9 مرکز قرآنی جدید در شهرهای اردکان و میبد استان یزد ایجاد کند.

حجت الاسلام محمد حسین ثقفی مدیر موسسه دارالقرآن حضرت زهرای روستای حاجی آباد زرین با اعلام این خبر افزود:این 9 مرکز قرآنی طی یک سال اخیر و به منظور گسترش فرهنگ قرآنی در سطح استان یزد و برای علاقه مندان کلام وحی در شهرهای اردکان و میبد ایجاد شده است.

به گفته حجت الاسلام ثقفی حسینیه اهل البیت، پایگاه زینب کبری(س)، پایگاه قاسم بن حسن(ع)، پایگاه شهید چمران، پایگاه شهید شرکایی، مسجد یتیمان، بیت العباس و فاطمیه در شهر اردکان و همچنین شهیدیه شهر میبد مراکزی هستند که زیر نظر موسسه دارالقرآن حضرت زهرای حاجی آباد زرین به علاقه مندان آموزش می دهند.

وی ادامه داد: بعد از مشاهده رشد چشمگیر اعضای موسسه دارالقرآن حضرت زهرا(س) به این فکر افتادیم این تجربه را با همین روال در فضاهای بزرگتر تکرار کنیم و به همین منظور 9 مرکز قرآنی در خارج از روستای حاجی آباد زرین ایجاد کردیم.

حجت الاسلام ثقفی با انعکاس استقبال خوب مردم علی الخصوص بانوان و دختران اردکان و میبد از این مراکز ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد فعالیتهای موسسه دارالقرآن حضرت زهرای حاجی آباد زرین در مسیر حفظ و عمل به مفاهیم ارزشمند قرآن کریم با سرعت ادامه یابد.

وی همچنین گفت: با وجود تلاشهای بسیار موسسه دارالقرآن حضرت زهرا(س) و اقبال عمومی به موسسه با توجه به زمینه مذهبی و اعتقادی مردم ، مسئولین شهرستان اردکان همکاری مناسبی نداشته و انتظارات حداقلی ما برآورده نشده است.

مدیر موسسه دارالقرآن حضرت زهرا(س) حاجی آباد زرین یکی از مشکلات فعلی موسسه را تهیه ساختمانی مناسب برای مدیریت فعالیتهای قرآنی در شهراردکان دانست و گفت:تا کنون تلاشهای ما برای خرید یک واحد مسکونی در اردکان به جایی نرسیده است.

وی در عین حال عظمت و برکت قرآن کریم را عامل حل مشکلات و ایجاد انگیزه در بین قرآن آموزان و فعالان قرآنی خواند و تاکید کرد: ان شاء الله به یاری خداوند متعال و فیض قرآن در این راه نورانی همچنان استوار خواهیم ماند.




تاریخ : پنج شنبه 88/11/22 | 12:23 صبح | به قلم: محمد صادق خدایی | تا حرف حساب