سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

دوستان عزیز سلام.

امروز وبلاگ رسمی اخبار موسسه دارالقرآن حضرت زهرا(س) حاجی آباد زرین شروع به کار کرد شاید بد نباشد به این بهانه به کوچه خاطرات سری بزنیم...

سالهاست که در این آبادی کوچک و باصفا عطر دلنواز قرآن کریم طنین انداز است و موسسه حضرت زهرا که همه به آن کانون می گوییم تربیت کننده تعداد زیادی حافظ کلام وحی است.الان دیگر خیلیها حاجی آباد زرین را روستای قرآنی استان یزد و ایران می دانند و این اولا به برکت توجه خاص حضرت حق به دلهای دریایی کویرنشینان و ثانیا حاصل تلاشها و پیگیریهای خواهران و برادران ماست.چه آنهایی که به هر نحوی پایه گذار یک اساس قرآنی در این روستا بودند و چه کسانی که در این راه تلاش کردند و به زمره حافظان و ان شاء الله عاملان قرآن کریم درآمدند.

بیست سال از افتتاح موسسه دارالقرآن حضرت زهرا گذشته است و در این بیست سال دختران متعهد آبادی آمده اند و رفته اند و کلام وحی را در دلهایشان به یادگار نگه داشته اند.

بیست سال یک عمر است...بیست سال یک نسل است...بیست سال یک دوره فرهنگی است...

ما مفتخریم که بیست سال همنفس جبرئیل هستیم و شب و روز روستای کوچکمان با عطر محمدی معطر شده است.این به معنای چشم شستن از واقعیات نیست...ما با تمام این حرفها مشکلات زیاد اجتماعی و فرهنگی در حاجی آباد زرین نیز داریم اما دلمان به همین ذکرها و تلاوتها و زمزمه ها محکم است.ما با اتکا به نور قرآن و اهل بیت بن بستی نداریم.هر چند گاهی که خودمان به بن بست میرسیم دنیا را تمام شده فرض می کنیم.

بگذریم...و حال بعد از بیست سال فعالیت وبلاگی راه اندازی شده است که ما را در جریان گوشه ای از تلاشها و افتخارآفرینیهای همسایه ها و اقوام و دوستانمان قرار دهد.منبع اخبار هم معتبرترین مرجع خبرهای قرآنی ایران یعنی خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) است.

می توانید همین حالا به این وبلاگ سری بزنید:

www.mdz.blogfa.com




تاریخ : شنبه 89/2/18 | 11:27 صبح | به قلم: محمد صادق خدایی | تا حرف حساب